30 Ocak 2012 Pazartesi

Atölye: Lubunca Öğreniyorum vol2

Sevgili lubunoloji talebeleri, pek küçük domez adayları. 


Atölye ve eğitimlerimizde tamamlamış olduğumuz 1. kurun ardından 2. kura geçmiş olmaktayız. İlk kurda işlediğimiz,
Tarih1: 
Üniteler:
          -Tatolardan Sirkaflara Lubunya Tarihi 
Dil ve Edebiyat1:
Üniteler:
          -Bedenimi Tanıyorum
          -Çevremi Tanıyorum
          -Koli Kesiyorum 


dersleri ardından bu kurda,
Tarih 2: 
Üniteler:
           -80 li Yıllarda Lubunyalar 
Dil ve Edebiyat2:
Üniteler:
          -Lubunya Edebiyatına Giriş "Madikoli atıyorum"
          -Lubunya Edebiyatına Giriş "Tekerlemeler"
Matematik1:
Üniteler:
          -Sayılar 
konularını işleyeceğiz.


Birinci Kura katılmayan arkadaşlarımız başlama saatinden 2 saat önce (16.00) gelerek derse gözlemci olarak katılabilir


Tarih: 31 Ocak 2012 18:00
Yer: Kaos Kültür Merkezi
Adres: GMK Bulvarı 29/12 Demirtepe Ankara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder